Veelgestelde vragen
Als ik op Schiphol aankom, waar word ik dan opgewacht?
U zet uw mobiele telefoon aan zodra u geland bent en naar de bagageband gaat. de chauffeur neemt contact met u op om af te spreken. Zodra u uw bagage heeft begeeft u zich naar vertrekhal 2 (departure 2).
Wij begroeten u buiten voor vertrekhal 2 op de tweede rijbaan rechtdoor oversteken wanneer u draaideur F uitloopt.
Het is ook mogelijk bij het Meeting Point opgehaald te worden tegen een meerprijs van 10 euro. Deze informatie is bijgevoegd bij uw bevestiging mail met plattegrond , foto en tekstuele uitleg.
Hoe kan ik de Schiphol taxi betalen?
U kunt contant per rit aan de chauffeur betalen. maar kunt u ook pinnen of online betalen, in al onze taxi’s is een mobiel pinapparaat aanwezig waarmee u kunt pinnen en chippen. Betalen met Credit card wordt er €3 in rekening gebracht.
Cash aan de chauffeur (in de taxi)
PayPal (Online)
Ideal (Online)
Instant Banking (Online)
Visa Card (Online en in Taxi)
Mastercard (Online en in Taxi)
V-Pay (Online en in Taxi)
Meerdere adressen?
Wilt u onderweg naar Schiphol nog collega’s, vrienden of familie ophalen, dan is dat geen probleem. Geef het even door per telefoon via online fornulier en we rekenen de juiste prijs even voor u uit. Meestal scheelt het zo’n 10 euro per extra adres in dezelfde gemeente.
Moet ik de taxi delen met andere mensen?
Nee, wij bieden alleen prive taxi’s en geen deeltaxi. Bij ons gaat u dus meteen naar de bestemming. Wij rijden niet om via andere adressen, tenzij u zelf met ons heeft afgesproken om onderweg bijvoorbeeld nog vrienden of familie op te halen.
Hoe zit het met kinderstoeltjes in een taxi?
Wij beschikken over universele kinderstoeltjes/maxicosis. Indien u gebruik wilt maken van de kinderstoeltjes kunt u dit aangeven op het reserveringsformulier
Voor een kinderstoeltje wordt er een toeslag van €5 in rekening gebracht.
Hoe kan ik mijn reservering wijzigen / annuleren?
Online gemaakte reserveringen kunt u uitsluitend online annuleren of wijzigen in de bevestigingsmail die u heeft ontvangen. Voor reserveringen die gemaakt zijn via het Call Center, verzoeken wij u contact op te nemen met de betreffende vestiging of met het Call Center via telefoonnummer +31 (0)702601445.
U kunt uw reis tot 2 uur voor vertrek annuleren. Daaraan zijn geen kosten verbonden. Als een reis binnen 2 uur voor de gewenste vertrektijd wordt geannuleerd, is de klant de volledige prijs van de rit verschuldigd.
Ik heb een ander vluchtnummer in het buitenland gekregen, wat nu?
Als u een ander vluchtnummer heeft dan u heeft doorgegeven dan moet u dit zo snel mogelijk aan ons door geven door te e-mailen naar ons.
Mijn vlucht heeft vertraging, of komt veel eerder aan.
Dit is geen enkel probleem. Omdat u het juiste vluchtnummer heeft doorgegeven kunnen wij precies zien hoe uw vlucht ervoor staat. De chauffeur zal dus gewoon op tijd voor u klaar staan.
Is er een prijsverschil tussen een sedan en stationwagen?
Sedans en stationwagens vallen onder hetzelfde tarief.

Eenvoudig Online betalen
U kunt vooraf veilig online betalen via verschillende diensten, zoals iDeal, Mastercard, Visa, AMEX en Paypal. Voor ieder wat wils. U kunt natuurlijk ook contant aan de chauffeur betalen.
Welk voertuig kies ik?

