NAVIGATION
SOCIAL
ADRES Bierkade 2e 2512 AA, Den Haag
CONTACT e: booking@express-taxi.nl T: 070 260 1445
 

SCHIPHOL TAXI VOORWAARDEN

Onze Schiphol taxi service is er speciaal voor inwonersvan Den Haag en omstreken. Uw chauffeur komt uit uw eigen regio

Terugreis

Na circa 30 minuten officiële landingstijd staat de chauffeur bij (vertrekhal 2) of Bij De Meeting Point . Indien u de chauffeur niet ziet staan dan kunt u contact opnemen met de Centrale. 75 Minuten na landingstijd gaat er een wachttarief in van € 33,- per uur. Neem te allen tijde contact op met de Centrale om dit door te nemen. Mochten wij geen contact met u kunnen maken en de bagageband blijkt ook leeg te zijn, dan vertrekt de chauffeur. Mocht u problemen hebben met uw bagage en kunnen wij geen contact met u krijgen dan informeert de chauffeur of de bagageband leeg is en vertrekt dan vervolgens. De kosten zijn dan geheel voor u als u weer een taxi wilt reserveren. Mocht de landingstijd/vluchtnummer en datum van de terugreis niet overeenkomen met de gegevens van uw vliegticket dan wordt uw reservering opnieuw ingepland. Wij kunnen u dan niet garanderen dat u na 30 minuten na landingstijd door ons wordt opgehaald. Indien u voor de terugreis een andere vlucht neemt dan hierboven staat vermeldt dient u dat z.s.m. aan ons door te geven. Indien u dit niet doet en de chauffeur staat op een verkeerde dag op u te wachten, zijn de kosten voor uw rekening. Indien uw vliegtuig eerder landt, dus ongeveer 30 minuten eerder dan geplande aankomsttijd, dan is het voor ons planning technisch niet altijd mogelijk om de chauffeur eerder te sturen. Indien uw vliegtuig meer dan 45 minuten vertraging heeft geldt de regel van circa 30 minuten na landingstijd niet meer. De wachttijd in dit geval kan dan maximaal uitlopen tot 1 uur. Wij proberen u natuurlijk zo snel mogelijk op te halen.

Onmacht

Mochten wij de terugrit niet kunnen uitvoeren wegens onmacht (bijvoorbeeld verkeersproblemen, noodweer, vulkaanuitbarstingen, bommeldingen, etc.) dan kan aan onze kwitantie geen rechten worden ontleend. Eventuele extra gemaakte kosten voor een andere taxi is voor eigen rekening. Wij proberen uiteraard een gepaste oplossing voor u te zoeken om u op te halen, maar mocht dit niet lukken dan krijgt u in ieder geval het geld teruggestort wat u al voor de terugreis had betaald. U kunt ons niet aansprakelijk stellen voor het niet uitvoeren van uw taxirit.

Wat betekent ‘No Show’?

Een ‘no show’ betekent dat wij voor niets op de afgesproken plek staan. Er is dus geen annulering geweest voor de betreffende rit. De gemaakte kosten worden in geval van ‘no show’ bij de klant in rekening gebracht. Het gaat dan om de kosten van een enkele reis waarbij de hoogte afhankelijk is van de regio. In de volgende gevallen brengen wij die kosten in rekening: als wij voorrijden bij uw huisadres of de accommodatie waar u verblijft en u al bent vertrokken zonder te annuleren, als wij op Schiphol op u wachten, u niet verschijnt en ook niet uw mobiele telefoon beantwoordt (als deze bij ons bekend is). ‘No show’-ritten hebben vervelende gevolgen voor onze planning. Wilt u daarom altijd bij vertraging of annulering ons zo snel mogelijk informeren? U kunt ons daarvoor bereiken op: 070 260 1445. Aanvullend op deze algemene voorwaarden zijn de algemene voorwaarden van K.N.V.Taxi. ( zie www.knv.nl ).

Annuleren.

U kunt altijd een rit (ONLINE) annuleren. U kunt uw reis tot 48 uur voor vertrek annuleren. Daaraan zijn geen kosten verbonden. Als een reis binnen 48 uur voor de gewenste vertrektijd wordt geannuleerd, betaalt u een bedrag van € 20,00 aan administratiekosten.
NAVIGATION
SOCIAL
ADDRESS Bierkade 2e 2512 AA, Den Haag CONTACT E: booking@express-taxi.nl T: 070 260 1445
Onze Schiphol taxi service is er speciaal voor inwonersvan Den Haag en omstreken. Uw chauffeur komt uit uw eigen regio
english express schipholtaxi

SCHIPHOL TAXI

VOORWAARDEN

Terugreis

Na circa 30 minuten officiële landingstijd staat de chauffeur bij (vertrekhal 2) of Bij De Meeting Point . Indien u de chauffeur niet ziet staan dan kunt u contact opnemen met de Centrale. 85 Minuten na landingstijd gaat er een wachttarief in van € 33,- per uur. Neem te allen tijde contact op met de Centrale om dit door te nemen. Mochten wij geen contact met u kunnen maken en de bagageband blijkt ook leeg te zijn, dan vertrekt de chauffeur. Mocht u problemen hebben met uw bagage en kunnen wij geen contact met u krijgen dan informeert de chauffeur of de bagageband leeg is en vertrekt dan vervolgens. De kosten zijn dan geheel voor u als u weer een taxi wilt reserveren. Mocht de landingstijd/vluchtnummer en datum van de terugreis niet overeenkomen met de gegevens van uw vliegticket dan wordt uw reservering opnieuw ingepland. Wij kunnen u dan niet garanderen dat u na 30 minuten na landingstijd door ons wordt opgehaald. Indien u voor de terugreis een andere vlucht neemt dan hierboven staat vermeldt dient u dat z.s.m. aan ons door te geven. Indien u dit niet doet en de chauffeur staat op een verkeerde dag op u te wachten, zijn de kosten voor uw rekening. Indien uw vliegtuig eerder landt, dus ongeveer 30 minuten eerder dan geplande aankomsttijd, dan is het voor ons planning technisch niet altijd mogelijk om de chauffeur eerder te sturen. Indien uw vliegtuig meer dan 45 minuten vertraging heeft geldt de regel van circa 30 minuten na landingstijd niet meer. De wachttijd in dit geval kan dan maximaal uitlopen tot 1 uur. Wij proberen u natuurlijk zo snel mogelijk op te halen.

Onmacht

Mochten wij de terugrit niet kunnen uitvoeren wegens onmacht (bijvoorbeeld verkeersproblemen, noodweer, vulkaanuitbarstingen, bommeldingen, etc.) dan kan aan onze kwitantie geen rechten worden ontleend. Eventuele extra gemaakte kosten voor een andere taxi is voor eigen rekening. Wij proberen uiteraard een gepaste oplossing voor u te zoeken om u op te halen, maar mocht dit niet lukken dan krijgt u in ieder geval het geld teruggestort wat u al voor de terugreis had betaald. U kunt ons niet aansprakelijk stellen voor het niet uitvoeren van uw taxirit.

Wat betekent ‘No Show’?

Een ‘no show’ betekent dat wij voor niets op de afgesproken plek staan. Er is dus geen annulering geweest voor de betreffende rit. De gemaakte kosten worden in geval van ‘no show’ bij de klant in rekening gebracht. Het gaat dan om de kosten van een enkele reis waarbij de hoogte afhankelijk is van de regio. In de volgende gevallen brengen wij die kosten in rekening: als wij voorrijden bij uw huisadres of de accommodatie waar u verblijft en u al bent vertrokken zonder te annuleren, als wij op Schiphol op u wachten, u niet verschijnt en ook niet uw mobiele telefoon beantwoordt (als deze bij ons bekend is). ‘No show’-ritten hebben vervelende gevolgen voor onze planning. Wilt u daarom altijd bij vertraging of annulering ons zo snel mogelijk informeren? U kunt ons daarvoor bereiken op: 070 260 1445. Aanvullend op deze algemene voorwaarden zijn de algemene voorwaarden van K.N.V.Taxi. ( zie www.knv.nl ).

Annuleren.

U kunt altijd een rit (ONLINE) annuleren. U kunt uw reis tot 48 uur voor vertrek annuleren. Daaraan zijn geen kosten verbonden. Als een reis binnen 48 uur voor de gewenste vertrektijd wordt geannuleerd, betaalt u een bedrag van € 20,00 aan administratiekosten.