NAVIGATION
SOCIAL
ADRES Bierkade 2e 2512 AA, Den Haag
CONTACT e: booking@express-taxi.nl T: 070 260 1445
 
Onze Schiphol taxi service is er speciaal voor inwonersvan Den Haag en omstreken. Uw chauffeur komt uit uw eigen regio
Moet ik de taxi delen met andere mensen? Nee, wij bieden alleen prive taxi's en geen deeltaxi. Bij ons gaat u dus meteen naar de bestemming. Wij rijden niet om via andere adressen, tenzij u zelf met ons heeft afgesproken om onderweg bijvoorbeeld nog vrienden of familie op te halen. Als ik op Schiphol aankom, waar word ik dan opgewacht? U zet uw mobiele telefoon aan zodra u geland bent en naar de bagageband gaat. de chauffeur neemt contact met u op om af te spreken. Zodra u uw bagage heeft begeeft u zich naar vertrekhal 2 (departure 2) hiervoor gaat u met de (rol)trap of lift één etage omhoog na dat u uit de gate komt. (op de luchthaven Schiphol halen wij u op boven bij de vetrekhallen dit i.v.m. het parkeerprobleem op deze luchthaven). Wij begroeten u buiten voor vertrekhal 2 op de tweede rijbaan rechtdoor oversteken wanneer u draaideur F uitloopt. Het is ook mogelijk bij het Meeting Point opgehaald te worden tegen een meerprijs van 5,- euro. Deze informatie is bijgevoegd bij uw bevestiging mail met plattegrond , foto en tekstuele uitleg. U kunt deze ook even los naar uzelf of een relatie mailen, (zowel in het Nederlands als in het Engels). Meerdere adressen? Wilt u onderweg naar Schiphol nog collega's, vrienden of familie ophalen, dan is dat geen probleem. Geef het even door per telefoon via online fornulier en we rekenen de juiste prijs even voor u uit. Meestal scheelt het zo'n 10 euro per extra adres in dezelfde gemeente. Hoe kan ik de Schiphol taxi betalen? U kunt contant per rit aan de chauffeur betalen. maar kunt u ook pinnen, in al onze taxi’s is een mobiel pinapparaat aanwezig waarmee u kunt pinnen en chippen. Betalen met Credit card wordt er €5 in rekening gebracht. Vooruitbetaling per bank of per PayPal  is ook mogelijk. Bedrijven kunnen evt. op rekening rijden. Ik heb een ander vluchtnummer in het buitenland gekregen, wat nu? Als u een ander vluchtnummer heeft dan u heeft doorgegeven dan moet u dit zo snel mogelijk aan ons door geven door te bellen of Email. Mijn vlucht heeft vertraging, of komt veel eerder aan. Dit is geen enkel probleem. Omdat u het juiste vluchtnummer heeft doorgegeven kunnen wij precies zien hoe uw vlucht ervoor staat. De chauffeur zal dus gewoon op tijd voor u klaar staan. Komt de Taxi altijd precies op de aangevraagde tijd? Uiteraard proberen wij altijd op tijd bij u voor te staan. Door verkeer of vertragingen, kan het soms zijn dat wij iets eerder of iets later arriveren. Daarom hanteren wij een marge van een kwartier voor en een kwartier na de afgesproken tijd. Houd hier dus rekening mee als u een boeking gaat maken. Ik wil vooruit betalen, is dit mogelijk? Ja, dit is mogelijk, als u dit in de E-mail aan ons doorgeeft, geven wij het juiste rekening nummer met gegevens aan u door. Hoe worden kinderen vervoerd? Taxivervoer is vrijgesteld van de wettelijke verplichting een kinderzitje /maxicosi te moeten gebruiken. Kinderen t/m 2 jaar mogen los op de bank of op schoot vervoerd worden.Kinderen ouders dan 2 jaar moeten op een zitplaats in de gordel. Kinderen t/m 2 jaar tellen niet mee als passagier wanneer op schoot, wel als in kinderzitje/maxicosiEchter voor 5 euro wij leveren de mogelijkheid bij uw reservering één of meerdere kinderzitjes/maxicosis aan te vragen.   Wij beschikken over universele kinderstoeltjes/maxicosis.Indien u gebruik wilt maken van de kinderstoeltjes kunt u dit aangeven op het reserveringsformulier. MEER INFORMATIE OVER KINDERSTOELEN Annuleren U kunt altijd een rit (ONLINE) annulerenU kunt uw reis tot 48 uur voor vertrek annuleren. Daaraan zijn geen kosten verbonden. Als een reis binnen 48 uur voor de gewenste vertrektijd wordt geannuleerd, betaalt u een bedrag van € 20,00 aan administratiekosten. Wat betekent 'No Show'? Een 'no show' betekent dat wij voor niets op de afgesproken plek staan. Er is dus geen annulering geweest voor de betreffende rit.De gemaakte kosten worden in geval van ‘no show’ bij de klant in rekening gebracht. Het gaat dan om de kosten van een enkele reis waarbij de hoogte afhankelijk is van de regio. In de volgende gevallen brengen wij die kosten in rekening:als wij voorrijden bij uw huisadres of de accommodatie waar u verblijft en u al bent vertrokken zonder te annuleren,als wij op Schiphol op u wachten, u niet verschijnt en ook niet uw mobiele telefoon beantwoordt (als deze bij ons bekend is).‘No show’-ritten hebben vervelende gevolgen voor onze planning. Wilt u daarom altijd bij vertraging of annulering ons zo snel mogelijk informeren? U kunt ons daarvoor bereiken op: 070 260 1445.Aanvullend op deze algemene voorwaarden zijn de algemene voorwaarden van K.N.V.Taxi. ( zie www.knv.nl ).
schiphol taxi den haag schiphol taxi den haag schipholtaxi betalen met credit card
Ophaal informatie Op Schiphol wordt u standaard opgehaald bij Vertrekhal 2, Uitgang (F). Na aankomst op de luchthaven U zet uw mobiele telefoon aan zodra u geland bent en naar de bagageband gaat. de chauffeur neemt contact met u op om af te spreken.   Meer…
schipholtaxi den haag
Veelgestelde vragen
schiphol taxi den haag
NAVIGATION
SOCIAL
ADDRESS Bierkade 2e 2512 AA, Den Haag CONTACT E: booking@express-taxi.nl T: 070 260 1445
Onze Schiphol taxi service is er speciaal voor inwonersvan Den Haag en omstreken. Uw chauffeur komt uit uw eigen regio
Moet ik de taxi delen met andere mensen? Nee, wij bieden alleen prive taxi's en geen deeltaxi. Bij ons gaat u dus meteen naar de bestemming. Wij rijden niet om via andere adressen, tenzij u zelf met ons heeft afgesproken om onderweg bijvoorbeeld nog vrienden of familie op te halen. Als ik op Schiphol aankom, waar word ik dan opgewacht? U zet uw mobiele telefoon aan zodra u geland bent en naar de bagageband gaat. de chauffeur neemt contact met u op om af te spreken. Zodra u uw bagage heeft begeeft u zich naar vertrekhal 2 (departure 2) hiervoor gaat u met de (rol)trap of lift één etage omhoog na dat u uit de gate komt. (op de luchthaven Schiphol halen wij u op boven bij de vetrekhallen dit i.v.m. het parkeerprobleem op deze luchthaven). Wij begroeten u buiten voor vertrekhal 2 op de tweede rijbaan rechtdoor oversteken wanneer u draaideur F uitloopt. Het is ook mogelijk bij het Meeting Point  opgehaald te worden tegen een meerprijs van 5,- euro. Deze informatie is bijgevoegd bij uw bevestiging mail met plattegrond , foto en tekstuele uitleg. U kunt deze ook even los naar uzelf of een relatie mailen, (zowel in het Nederlands als in het Engels). Meerdere adressen? Wilt u onderweg naar Schiphol nog collega's, vrienden of familie ophalen, dan is dat geen probleem. Geef het even door per telefoon via online fornulier en we rekenen de juiste prijs even voor u uit. Meestal scheelt het zo'n 10 euro per extra adres in dezelfde gemeente. Hoe kan ik de Schiphol taxi betalen? U kunt contant per rit aan de chauffeur betalen. maar kunt u ook pinnen, in al onze taxi’s is een mobiel pinapparaat aanwezig waarmee u kunt pinnen en chippen. Betalen met Credit card wordt er €5 in rekening gebracht. Vooruitbetaling per bank of per PayPal  is ook mogelijk. Bedrijven kunnen evt. op rekening rijden. Ik heb een ander vluchtnummer in het buitenland gekregen, wat nu? Als u een ander vluchtnummer heeft dan u heeft doorgegeven dan moet u dit zo snel mogelijk aan ons door geven door te bellen of Email. Mijn vlucht heeft vertraging, of komt veel eerder aan. Dit is geen enkel probleem. Omdat u het juiste vluchtnummer heeft doorgegeven kunnen wij precies zien hoe uw vlucht ervoor staat. De chauffeur zal dus gewoon op tijd voor u klaar staan. Komt de Taxi altijd precies op de aangevraagde tijd? Uiteraard proberen wij altijd op tijd bij u voor te staan. Door verkeer of vertragingen, kan het soms zijn dat wij iets eerder of iets later arriveren. Daarom hanteren wij een marge van een kwartier voor en een kwartier na de afgesproken tijd. Houd hier dus rekening mee als u een boeking gaat maken. Ik wil vooruit betalen, is dit mogelijk? Ja, dit is mogelijk, als u dit in de E-mail aan ons doorgeeft, geven wij het juiste rekening nummer met gegevens aan u door. Hoe worden kinderen vervoerd? Taxivervoer is vrijgesteld van de wettelijke verplichting een kinderzitje /maxicosi te moeten gebruiken. Kinderen t/m 2 jaar mogen los op de bank of op schoot vervoerd worden.Kinderen ouders dan 2 jaar moeten op een zitplaats in de gordel. Kinderen t/m 2 jaar tellen niet mee als passagier wanneer op schoot, wel als in kinderzitje/maxicosiEchter voor 5 euro wij leveren de mogelijkheid bij uw reservering één of meerdere kinderzitjes/maxicosis aan te vragen.   Wij beschikken over universele kinderstoeltjes/maxicosis.Indien u gebruik wilt maken van de kinderstoeltjes kunt u dit aangeven op het reserveringsformulier. MEER INFORMATIE OVER KINDERSTOELEN Annuleren U kunt altijd een rit (ONLINE) annulerenU kunt uw reis tot 48 uur voor vertrek annuleren. Daaraan zijn geen kosten verbonden. Als een reis binnen 48 uur voor de gewenste vertrektijd wordt geannuleerd, betaalt u een bedrag van € 20,00 aan administratiekosten. Wat betekent 'No Show'? Een 'no show' betekent dat wij voor niets op de afgesproken plek staan. Er is dus geen annulering geweest voor de betreffende rit.De gemaakte kosten worden in geval van ‘no show’ bij de klant in rekening gebracht. Het gaat dan om de kosten van een enkele reis waarbij de hoogte afhankelijk is van de regio. In de volgende gevallen brengen wij die kosten in rekening:als wij voorrijden bij uw huisadres of de accommodatie waar u verblijft en u al bent vertrokken zonder te annuleren,als wij op Schiphol op u wachten, u niet verschijnt en ook niet uw mobiele telefoon beantwoordt (als deze bij ons bekend is). ‘No show’-ritten hebben vervelende gevolgen voor onze planning. Wilt u daarom altijd bij vertraging of annulering ons zo snel mogelijk informeren? U kunt ons daarvoor bereiken op: 070 260 1445. Aanvullend op deze algemene voorwaarden zijn de algemene voorwaarden van K.N.V.Taxi. ( zie www.knv.nl ).
Veelgestelde vragen
english express schipholtaxi